انتقاد آیت‌الله علما از نحوه پرداخت تسهیلات بانکی
کد خبر: 3908862
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
در دیدار صنعتگران کرمانشاهی مطرح شد؛

انتقاد آیت‌الله علما از نحوه پرداخت تسهیلات بانکی

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه از نحوه برخورد و کیفیت وام‌دهی بانک‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 15 تیرماه در نشست با تعدادی از صنعتگران و معدن‌کاران با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بر همه‌گیر شدن فرهنگ کار در استان تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید بنیه اقتصادی مردم قوی شود چرا که اگر مردم در رفاه باشند و مشکلات اقتصادی و معیشتی نداشته باشند بنیه صنعت نیز قوی خواهد شد.

وی با انتقاد از نحوه برخورد و کیفیت وام‎‌دهی بانک‌ها، افزود: چگونه برای تعدادی آنقدر وام پرداخت می‌شود که در نهایت به اختلاس می‌انجامد و این‌گونه افراد حاضر به انجام تعهدات بانکی و بدهی خود نمی‌شوند، اما اگر افراد برای مبلغ ناچیزی وام به بانک مراجعه کنند، با مشکلات متعدد روبرو شده که گاهی از خیر دریافت وام می‌گذرند.

آیت‌الله علما با انتقاد از بیکاری استان کرمانشاه نیز گفت: برای استان زرخیز و ثروتمندی مثل کرمانشاه، ننگ است که فرد بیکار داشته باشد، از طرفی متأسفانه فرهنگ کار در استان بسیار ضعیف است و لذا کسانی که بیکار هستند، باید برای امرار معاش و گذران زندگی تن به کار بدهند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه استعداد خوبی برای کشت برنج، زعفران و زیتون و انواع محصولات باغی و زمینی را دارد، چرا از این همه ثروت استفاده نمی‌شود و مردم فقر را به ثروت ترجیح می‌دهند، سؤالات لاینحلی است که از دیرباز گریبان این استان را گرفته است.

انتهای پیام
captcha