دوره‌های آموزش مجازی قرآن در لرستان آغاز شد
کد خبر: 3908969
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

دوره‌های آموزش مجازی قرآن در لرستان آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با بیان اینکه به‌ خاطر شیوع کروناویروس و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌های قرآن به‌‌صورت محدود برگزار می‌شود، گفت: دوره‌های مجازی آموزش قرآن ویژه بانوان در دو بخش تخصصی و عمومی در حال برگزاری است.

بلواسیروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری محدود کلاس‌های آموزش قرآن‌ کریم به‌صورت حضوری، گفت: تلاش ما این است که زمینه برگزاری کلاس‌ها را در فضای مجازی فراهم کنیم. در این راستا در حال حاضر کلاس‌های آموزشی ویژه بانوان با حضور 200 قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است و همچنین کلاس‌های آموزشی ویژه آقایان در حال آماده‌سازی بوده و در رشته حفظ قرآن نیز فراخوان جذب قرآن‌آموز توزیع شده‌ است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و لزوم رعایت پُروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، کلاس‌‌های حضوری به‌صورت محدود و با تعداد پایین قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

بلواسی اظهار کرد: کلاس‌های مجازی بانوان در دو بخش تخصصی و عمومی در حال برگزاری است که در بخش تخصصی از مهتاب عیدی و بیرانوند و در بخش عمومی از حاصلی به‌عنوان مربی استفاده می‌کنیم. همچنین در حال حاضر در حال زمینه‌سازی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی هستیم.

انتهای پیام
captcha