مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3909175
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی، شنبه ۲۱ تیرماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، آئین اختتامیه جشنواره هنرهای آسمانی قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اختتامیه به تعویق افتاد.
این دوره از جشنواره هنرهای آسمانی در دو بخش شعر و داستان فعالیت داشت و طلاب هنرمند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارائه کردند، همچنین بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سه بخش ویژه به آن افزوده شد.
بخش ویژه اول بیانیه گام دوم انقلاب، بخش دوم نقش افراطی‌گری در اسلام هراسی و بخش ویژه سوم شهادت حاج قاسم سلیمانی بود.
براساس این گزارش، این دوره از جشنواره هنرهای آسمانی در موضوعات تبلیغ دین، فرهنگ جهاد و شهادت، اخلاق و عرفان، اربعین، سبک زندگی اسلامی ایرانی، اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و فشای مجازی برگزار شده است.
مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی؛ شنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰/۳۰ با حضور و سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه و اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه همراه است. همچنین حجت‌‍الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه سخنرانی می‌کند.
یادآور می‌شود، تعداد ١٠٧۵ اثر هنری در قالب شعر و داستان به دبیرخانه ارسال شد و مراحل داوری آن انجام و تعداد ۵٨ اثر در شعر و نثر ادبی و ٢٠ اثر در بخش داستان به عنوان کاندیدای کسب رتبه برتر به مرحله پایانی راه پیدا کردند.
انتهای پیام
captcha