موفقیت واحد قرآن آستان مقدس عباسی در آموزش‌های آنلاین
کد خبر: 3909194
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

موفقیت واحد قرآن آستان مقدس عباسی در آموزش‌های آنلاین

فعال قرآنی آستان مقدس عباسی گفت: واحد حفظ مؤسسه قرآن کریم این آستان در شرایط کنونی ارائه آموزش‌های قرآنی را قطع نکرده و به‌طور پیوسته و با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی به قرآن‌آموزان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی آموزش می‌دهد و در این مسیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس عباسی، «مصطفی سعدون»، از اساتید واحد حفظ مؤسسه قرآن کریم آستان مقدس عباسی تصریح کرد: فعالیت‌های مؤثری از سوی واحد حفظ آستان مقدس عباسی در راستای حفظ قرآن کریم در گروه‌های سنی مختلف انجام گرفته است. این فعالیت‌ها تحت نظارت جمعی از اساتید تلاوت و کارشناسان امور قرآنی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه این واحد از حدود ۶ سال پیش آغاز شده است، تأکید کرد: واحد حفظ مؤسسه قرآن کریم آستان مقدس عباسی شاهد دانش‌آموختگی ده‌ها تن از حافظان کل یا حافظان تعدادی از جزء‌های قرآن کریم با تسلط بر احکام تلاوت و صوت بوده است.

سعدون گفت: حافظان این مؤسسه سابقه شرکت در چندین مسابقه ملی را دارا هستند و توانستند بیش از چندین بار مقام‌های اول را به دست آورند،‌ امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک بتوانیم در محافل و مسابقات بین‌المللی قرآن شرکت کنیم.

سعدون در ادامه توضیح داد: یکی از پروژه‌های مهمی که به همت این مؤسسه از طریق واحد حفظ انجام شده است، پروژه بزرگ «حافظ ماهر» بوده که با هدف توسعه استعدادها و توانایی‌های مربوط به حفظ حرفه‌ای قرآن کریم صورت گرفت.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهمی که این واحد سالانه انجام می‌دهد مراسم ختم و حفظ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

سعدون در پایان تأکید کرد: این واحد در شرایط کنونی ارائه آموزش‌های قرآنی را قطع نکرده و به‌طور پیوسته و با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی به قرآن‌آموزان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی آموزش می‌دهد.

شایان ذکر است که مرکز قرآن کریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان مقدس عباسی، هر ساله مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع قرآنی را ارائه می‌دهد اما امسال و با توجه به شرایط کنونی کشور و در راستای پیروی از طرح پیشگیرانه و احتیاطی که آستان مقدس عباسی به کار گرفته، تنها به ارائه چند فعالیت‌ محدود بسنده کرده است.

انتهای پیام
captcha