کمک 70 میلیون ریالی شهدای مقاومت یزد به آزادی زندانیان مالی
کد خبر: 3909256
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

کمک 70 میلیون ریالی شهدای مقاومت یزد به آزادی زندانیان مالی

مرکز نیکوکاری شهدای مقاومت یزد مبلغ ۷۰ میلیون ریال به‌منظور آزادی مددجویان محکوم مالی جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان یزد کمک کرد.

کمک ۷۰ میلیون ریالی مرکز نیکوکاری شهدای مقاومت یزد به ستاد دیه استانبه گزارش ایکنا از یزد، مرکز نیکوکاری شهدای مقاومت مسجد چهارده معصوم امامشهر یزد مبلغ ۷۰ میلیون ریال برای آزادی مددجویان محکوم مالی جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان یزد کمک کرد.

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی 17 تیرماه در این مراسم که با حضور محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و عضو هیئت امنا ستاد دیه استان، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و در مسجد چهارده معصوم امامشهر برگزار شد، اظهار کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اصل کمک به اصلاح جامعه است زیرا نبود سرپرست خانواده ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری به خانواده و جامعه شود.

جوکار ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط جوانان و اهالی محله امامشهر یزد گفت: همواره مساجد مهمترین پایگاه در حل مشکلات مردم بوده که خوشبختانه در این ایام، جوانان و اهالی همت کرده و اقدام به جمع‌آوری مبلغی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرده‌اند که امید بر آن است این حرکت تبدیل به یک فرهنگ در تمام هیئات و مساجد کشور شود.

سیدعلی فقیه‌زاده، معاون اجرایی مرکز نیکوکاری شهدای مقاومت نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز پرداخت .

انتهای پیام
captcha