امر به معروف و نهی از منکر نیازمند احیای دوباره است
کد خبر: 3909290
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند احیای دوباره است

امام جمعه شهرستان پارس آباد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده و نیازمند احیای دوباره است.

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند احیای دوباره استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد، 17 تیرماه، در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پارس آباد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده و نیازمند احیای دوباره است، احیاء این فریضه الهی در اصلاح جامعه بسیار مهم و مؤثر است.
امام جمعه شهرستان پارس‌آباد ترویج امر به معروف و نهی از منکر را از نشانه‌های افراد با ایمان معرفی نمود و بیان کرد: در حوزه عفاف و حجاب و اقامه نماز و تکریم ارباب رجوع و پوشش نیازمند عزم جدی در مسئله امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
وی نقش حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را در فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر مهم تلقی کرد و افزود: امر به معروف هنر است و باید از روش‌های علمی برای اقنای افراد جامعه بهره برد.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان نیز در این جلسه حمایت از آمران به معروف را برای تشویق و ترویج این فرهنگ وظیفه دینی بسیار مهم دانست و گفت: حوزه‌های علمیه خواهران و بسیج با تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان آمران به معروف و نهی از منکر در بخش‌های شهر و پارک‌ها مستقر و در جهت تجلیل و تکریم از بانوان محجبه اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha