تغییر در زمان‌ و نحوه اجرای جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‎های علوم پزشکی
کد خبر: 3909369
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
بحرالعلوم تشریح کرد؛

تغییر در زمان‌ و نحوه اجرای جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‎های علوم پزشکی

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان اینکه علی‌رغم شیوع کرونا، بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی برگزار می‌شود، گفت: زمان‌بندی و شکل اجرای این جشنواره تغییر می‌کند.

محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت،محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، بزرگداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی، اظهار کرد: پیش از شیوع کرونا دستورالعمل‌های برگزاری این جشنواره ابلاغ شده بود، اما متأسفانه با شیوع کرونا نتوانستیم زمان‌بندی لازم را برای این جشنواره رعایت کنیم.

وی افزود: اصل برگزاری جشنواره علی‌رغم شیوع کرونا بر سر جای خود باقی است، اما به لحاظ زمان‌بندی و شیوه اجرا تغییراتی را در جشنواره بیست و پنجم لحاظ می‌کنیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به ثبت نام ۲۸ هزار و ۱۰۰ نفر در این جشنواره، گفت: ثبت‌نام در این جشنواره تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

بحرالعلوم با اشاره به غیرحضوری برگزار شدن بخش عمده‌ای از این جشنواره، گفت‌: یکسری از بخش‌ها، مانند رشته‌های هنری و ادبی در دوره‌های قبلی نیز به صورت غیر حضوری برگزار و آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شد، لذا وضعیت آن‌ها در این دوره از جشنواره نیز مانند گذشته است.

وی افزود: یکسری از رشته‌ها قابلیت غیرحضوری برگزار شدن دارند، برای این موضوع وبیناری را با دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار و این موضوع را بررسی می‌کنیم. به زودی تصمیم‌گیری در این باره اعلام می‌شود.

وی با اشاره به بخش شفاهی و رشته‌های آوایی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهار کرد: برگزاری غیرحضوری این بخش به دلیل ماهیت حضوری آن بسیار دشوار است؛ به همین دلیل زمان برگزاری این بخش را آذرماه سال جاری، انتخاب کردیم و امیدواریم در این زمان وضعیت شیوع کرونا در کشور مطلوب‌تر شود.
انتهای پیام
captcha