راه‌اندازی کارگاه پوشاک ایرانی-اسلامی بانوان در همدان
کد خبر: 3909389
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

راه‌اندازی کارگاه پوشاک ایرانی-اسلامی بانوان در همدان

مسئول قرارگاه شیهد سلیمانی همدان گفت: این مجموعه همزمان با هفته عفاف و حجاب، راه اندازی «کارگاه تولیدی پوشاک بانوان با الگوهای ایرانی- اسلامی» را در دستور کار خود دارد.

راه‌اندازی کارگاه پوشاک ایرانی-اسلامی بانوان در همدانمحبوبه غفاری، مسئول قرارگاه شیهد سلیمانی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این قرارگاه از اسفند ماه سال 98، فعالیت‌های خود را تولید ماسک و گان پزشکی در راستای مقابله با کرونا آغاز کرد.
مسئول قرارگاه شهید سلیمانی همدان افزود: این مجموعه به مناسبت هفته عفاف و حجاب چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد که مهمترین آن «راه‌اندازی کارگاه تولیدی پوشاک بانوان با الگوهای ایرانی- اسلامی» است.
وی با بیان اینکه درحال دریافت طرح و ایده‌های فعالین حوزه عفاف و حجاب هستیم گفت: در صورت تأیید و تکمیل مقدمات، این کارگاه در حوزه علمیه الزهرا(س) واقع در خیایان شهدا، کوچه آخوند برپا خواهد شد.
غفاری با اشاره به اینکه در صورت فراهم شدن مقدمات کار، زمینه اشتغال 10 نفر از بانوان به صورت مستقیم در این مجموعه فراهم خواهد شد گفت: این کارگاه تولیدی تنها در حوزه تولید مانتو بانوان در تنوع مختلف و منطبق بر پوشاک ایرانی- اسلامی فعال خواهد شد.
مسئول قرارگاه شهید سلیمانی با اشاره به اینکه طراحان و خیاطان این کارگاه بانوان هستند ادامه داد: در صورت حمایت مادی و استقبال مردم، این کارگاره برای همیشه فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: ساخت مستند از بانوان کم‌حجاب و بی‌حجاب و برگزاری برنامه‌های مختلف در فضای مجازی با دعوت از سخنران و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب و ... از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

انتهای پیام
captcha