کمک ۱۱ میلیون تومانی اوقاف بابل به ۴ مرکز خیریه
کد خبر: 3909608
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

کمک ۱۱ میلیون تومانی اوقاف بابل به ۴ مرکز خیریه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل گفت: از محل موقوفه حاج میرزا هدایت‌الله تاجر بارفروش ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۴ مرکز خیریه شهرستان کمک مالی شده است.

کمک ۱۱ میلیون تومانی اوقاف بابل به ۴ مرکز خیریهبه گزارش ایکنا از مازندران، حسن برزگر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شهرستان موقوفات متصرفی (موقوفاتی که در اختیار اداره اوقاف قرار دارد) و غیرمتصرفی(موقوفاتی که متولی دارد) دارد و در راستای اجرای امینانه نیت واقف ارتباط خوبی بین اوقاف و متولی موقوفه وجود دارد.
وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا از محل نیت موقوفات توسط اداره اوقاف و متولیان موقوفات حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به همراه دستگاه‌های تنفسی به دانشگاه علوم پزشکی بابل برای بکارگیری در بیمارستان‌های کرونایی این شهرستان اختصاص داده شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل از کمک ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به موسسات خیریه این شهرستان از محل اجرای نیت واقف خبر داد و گفت: میرستار اوصیا متولی موقوفه حاج میرزا هدایت‌الله تاجر بارفروش در راستای اجرای نیت واقف به مرکز معلولین نوشیروانی ۴ میلیون تومان، مرکز نگهداری سالمندان بابل‌الحوائج سالمندان ۳میلیون تومان، موسسه خیریه کودکان سرطانی امیرکلا ۳ میلیون تومان و موسسه خیریه مهرآوران ۱.۵ میلیون تومان کمک نقدی انجام داده است.
برزگر گفت: عواید موقوفات بر اساس نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده است هزینه می‌شود و در همین راستا انتظار داریم تا واقفان خیراندیش در انجام وقف‌های جدید به نیاز‌های روز جامعه توجه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha