حضور مدیر شبکه قرآن در فینال مسابقه «اسراء»
کد خبر: 3909782
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

حضور مدیر شبکه قرآن در فینال مسابقه «اسراء»

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در آخرین روز فینال مسابقه اسراء، از نزدیک با نخبه‌های قرآنی و خانواده‌های ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از چگونگی و روند اختتامیه نهمین دوره مسابقه تلویزونی اسراء، دیدن و از نزدیک با متسابقین و خانواده آنان گفت‌وگو کرد.

شیخ‌اکبری ضمن تشکر از عوامل برنامه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این دوره را با سختی به پایان رساندند، خطاب به خانواده شرکت‌کنندگان گفت: فرزندان شما جزء استعدادهای قرآنی و به عنوان باقیات‌‌الصالحات برای پدر و مادر هستند که وجودشان منشأ خیری است که در راه قرآن گام برمی‌دارند.

وی برنامه اسراء را جزء اولین برنامه استعدادیابی تلویزیون در حوزه قرآن با قدمت 10ساله عنوان کرد که توانسته استعدادهای ناشناخته قرآنی را از سراسر کشور معرفی کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بیان کرد: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته در مورد اسراء، این برنامه با جذب مخاطب بالا، جزء برنامه‌های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما محسوب می‌شود که هدف آن کشف استعدادهای قرآنی از تمامی شهرها و روستاهای دورافتاده کشور است.

انتهای پیام
captcha