برگزاری دوره آموزش مجازی خبرنگاری در رودان
کد خبر: 3909847
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

برگزاری دوره آموزش مجازی خبرنگاری در رودان

مدیر مرکز افق امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر(ع) رودان گفت: با همکاری سپاه پاسداران شهرستان و با هدف صف‌آرایی در حوزه مجازی و پرورش افسران جنگ نرم در حوزه رسانه‌های برخط، دوره آموزش مجازی خبرنگاری را طرح‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، مصیب داوری، مدیر مرکز افق امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر‌(ع) رودان از برگزاری دوره آموزش مجازی خبرنگاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره با همکاری نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی (نسرا) و سپاه ناحیه رودان برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره آموزش خبرنگاری مجازی ویژه نوجوانان 14 الی 19 سال بوده و آخرین‌ مهلت ثبت آن تا 25 تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09306432363 اقدام به ثبت‌نام کنند. عناوین این دوره در حوزه خبرنویسی، مصاحبه خبری، اخلاق رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی است.

مدیر مرکز افق امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر(ع) رودان گفت: در طی این سال‌ها انقلاب اسلامی ایران، همواره با انواع جنگ‌های سیاسی، نظامی، روانی، نامتعارف و ... مواجه بوده اما دشمن همچنان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و از هر روزنه و با دسیسه و نقشه‌ای به‌دنبال اهداف خویش است و در آخرین اقدام به‌طور رسمی جنگ نرم را در عرصه‌های جدید مانند فضای مجازی طراحی کرده و به اجرا گذاشته است.

داوری بیان کرد: این دوره  با هدف تقویت نیروهای جوان مؤمن انقلابی در محورهای خبرنویسی، مصاحبه خبری، اخلاق رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی شروع به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha