اداره صمت بر قیمت ماسک در کرمانشاه نظارت داشته باشد
کد خبر: 3909945
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

اداره صمت بر قیمت ماسک در کرمانشاه نظارت داشته باشد

استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر در استان کرمانشاه به اندازه کافی ماسک وجود دارد، اما قیمت آن گران‌تر از دستورالعمل است که اداره صمت باید در این خصوص نظارت کافی داشته باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، ۲۱ تیرماه در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه شهرداری نسبت به دفن زباله‌های بیمارستانی با دانشگاه علوم پزشکی نهایت همکاری را داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود در پاییز و زمستان، وضعیت خوبی در خصوص بیماری کرونا نداشته باشیم، لذا ضروری است تدابیر لازم برای تولید و ذخیره‌سازی ماسک در استان مد نظر قرار بگیرد تا برای تهیه ماسک به استان‌های دیگر نیازمند نشویم.

وی افزود: تولیدکنندگان مواد شوینده برای ادامه فعالیت و تولید تقاضای تمدید مجوز دارند که ضروری است سازمان صمت و علوم پزشکی استان نسبت به این تقاضا، اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام بدهند.

بازوند گفت: علوم پزشکی نقشه راهی برای مواجه احتمالی با بحران کرونا در فصل پاییز آماده کند، چرا که در مهرماه با پیک بیماری کرونا و آنفولانزا مواجه هستیم و علوم پزشکی باید ظرف مدت ۲۰ روز نقشه راهی برای مواجه احتمالی با این شرایط بحرانی آماده کند.

استاندار کرمانشاه بر نظارت اداره صمت بر قیمت ماسک نیز تأکید کرد و افزود: در حال حاضر در استان کرمانشاه به اندازه کافی ماسک وجود دارد، اما قیمت آن گران‌تر از دستورالعمل است که اداره صمت باید در این خصوص نظارت کافی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha