جشنواره استعدادیابی فرهنگی و قرآنی در گتوند برگزار می‌شود
کد خبر: 3910253
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

جشنواره استعدادیابی فرهنگی و قرآنی در گتوند برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی فرهنگی، هنری و قرآنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، 23 تیرماه با بیان این خبر گفت: کشف استعدادهایی که در سطح شهرها و روستاها و جاهایی که دسترسی کمتری به شهرستان دارند هدف از برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های مختلف جشنواره در رشته‌های قرآنی شامل اذان، صوت، قرآن، تواشیح و مداحی، در رشته‌های هنری و فرهنگی شامل سرود، بازیگری، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، موسیقی، مجری‌گری، شاهنامه‌خوانی، ساخت فیلم کوتاه و... شرکت کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گتوند اظهار کرد: علاقه‌مندان تا پایان شهریورماه می‌توانند آثار خود را به‌صورت مجازی از طریق شماره‌های ۰۹۰۳۹۹۷۲۸۸۱ و ۰۹۳۶۳۹۳۸۸۵۷ ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا در سطح جامعه گریبان‌گیر همه شده است و شهرستان نیز در وضعیت قرمز قرار دارد، چنانچه وضعیت به حالت سفید برسد، جشنواره به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تالار اجتماعات دکتر قیصر امین‌پور برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از مشخص شدن استعدادها، ضمن اعطای هدایا به نفرات اول، کلاس‌های آموزش رایگان ویژه نفرات برگزیده همراه با اعطای گواهینامه حضور در جشنواره و دوره، برگزار خواهد شد.

بهداروندی گفت: این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه گتوند، کانون بسیج هنرمندان، انجمن‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha