به گزارش ایکنا از ادبیل، کتاب «مدیریت سود» توسط امیر مردانشاهی، مهدی فتحی مرادلو، و مهدی سجادی به رشته تحریر درآمده است. این کتاب با توجه به نیاز مدیران، سرمایهگذاران، اعتباردهندگان و سایر استفادهکنندگان گردآوری و تدوین شده است تا راهکارهای مفیدی جهت تصمیمگیریهای اقتصادی ارائه کند.
کتاب در فصلهای کلیات و تعاریف، سرمایهگذاران نهادی و انگیزههای مدیریت سود، سایر متغیرهای مؤثر در سود و شیوههای مدیریت سود جمعبندی شده است و به قیمت ۲۵ هزار تومان از کتاب فروشیها قابل تهیه است.
با توجه به اینکه گزارشهای مالی، منابع مهم اطلاعاتی برای تصمیمگیریهای اقتصادی بهشمار میروند و بهصورت یکسان در اختیار استفادهکنندگان قرار نمیگیرد؛ بنابراین بین مدیران و سرمایهگذاران عدم تقارن اطلاعات ایجاد میشود که این کتاب میتواند به مدیران جهت تصمیمگیری، ایجاد انگیزه و فرصت مدیریت سود کمک کند.
انتهای پیام