کرونا ۱۲ خانواده دیگر را در فارس داغدار کرد
کد خبر: 3910347
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

کرونا ۱۲ خانواده دیگر را در فارس داغدار کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز از فوت 12 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به كرونا در استان فارس خبر داد و گفت: تاكنون 279 نفر در استان فارس جان خود را در اثر ابتلا به كرونا از دست دادند.

به گزارش ایكنا از فارس، علی اكبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 23 تیرماه در استودیو سلامت این دانشگاه با اشاره به افزایش افزایش آمار بیماران کووید ۱۹ در فارس، گفت: آمار مبتلایان به این بیماری از ابتدا تاکنون به ۲۲ هزار و ۹۸۱ بیمار افزایش داشته است.

 وی با بیان اینكه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، بیش از ۱۸۴ هزار نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان بررسی شده است، افزود: متأسفانه طی روز گذشته تاکنون، ۱۲ هم‌استانی جان خود را در اثر این بیماری از دست داده‌اند و آمار موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس به ۲۶۹ نفر رسید.

اكبری اظهار کرد: با مراقبت‌های تیم‌های بهداشتی و درمانی استان، تاکنون ۱۸ ۳۷۵ بیمار از مراکز درمانی ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

وی همچنین از بستری ۶۲۵ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز تأکید کرد: با توجه جدی به توصیه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و شست‌وشوی مرتب دست‌ها می‌توانیم با کرونا مقابله کنیم.

انتهای پیام
captcha