انتخاب نماینده کمیسیون آموزش برای عضویت در شورای توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3910475
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

انتخاب نماینده کمیسیون آموزش برای عضویت در شورای توسعه فرهنگ قرآنی

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور به صحن علنی برای رأی‌گیری جهت عضویت در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی خبر داد.

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور، نماینده مردم خواف و رشتخوار، به عنوان یکی از نامزدهای مجلس در کنار منتخب کمیسیون فرهنگی برای معرفی به صحن علنی و انتخاب یک نفر از این دو جهت عضویت در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی خبر داد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین احمدپور در گفت‌وگو با ایکنا در رابطه با نقش مجلس در توسعه فرهنگ قرآنی گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، فرهنگ قرآنی باید در کشور گسترش پیدا کند. هویت، آینده، عزت، استقلال کشور در گرو وابستگی به قرآن و فهم دستورات و تعالیم آن است.

وی افزود: بر این اساس هرچه این فرهنگ گسترش پیدا کند توان مقاومت و مصونیت کشور در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و عوامل تخریب‌کننده روحی، روانی و اجتماعی افزایش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام احمدپور بیان کرد: از همین مظر ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی برای کشور مهم است و این وظیفه همه مسئولان از جمله مجلس است. مجلس در این زمینه به لحاظ قانونگذاری و نظارت، نقش مهمی در نشر و توسعه معارف و فرهنگ قرآنی دارد و بنای ما بر این است که با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت مسئله فرهنگ، مجلس نقش فعال‌تر و مؤثرتری نسبت به قبل داشته باشد.

انتهای پیام
captcha