اجرای طرح «نشاط معنوی» در کرمانشاه
کد خبر: 3910481
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

اجرای طرح «نشاط معنوی» در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه به شیوه مجازی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۱۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه به شیوه مجازی خبر داد.

وی افزود: این طرح هرساله توسط اداره اوقاف استان در بقاع متبرکه برگزار می‌شود که امسال به‌دلیل جلوگیری از شیوع کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: طرح نشاط معنوی یکی از برنامه‌های خوب سازمان اوقاف است که به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان برگزار می‌شود و مبلغان و مدیران مؤسسات قرآنی با نام ۱۵ امامزاده شاخص استان کرمانشاه کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تشکیل داده‌اند و از این طریق به تولید محتوای قرآنی، دینی و فرهنگی برای جامعه هدف می‌پردازند.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به زمان برگزاری این طرح، بیان کرد: زمان اجرای طرح از ۲۱ تیرماه آغاز شده و تا ۲۰ مردادماه ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۸ سال ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح به شیوه مجازی برگزاری می‌شود ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه در ۱۵ کانال مجازی مراکز افق انجام می‌گیرد و محتوای آموزشی در این کانال‌ها توسط ادمین بارگذاری می‌شود و مبلغین اعزامی از قم مطالب تبلیغی خود را در این کانال‌ها بارگذاری می‌کنند.

وی با تأکید براینکه باید در زمان حاضر نهایت بهره را از فضای مجازی گرفت، گفت: یکی از اهداف مهم اجرای طرح نشاط معنوی ارتباط با دانش‌آموزان برای ترویج معارف اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت با استفاده از ابزار روح و زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان است.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان افزود: فضای مجازی فرصتی را فراهم می‌کند تا از این طریق پاسخگو به سؤالات و شبهات دینی جوانان باشیم و استفاده از این ظرفیت در برگزاری طرح نشاط معنوی بسترساز این امر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha