اولین مرکز نیکوکاری کانون‌های مساجد البرز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3910522
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

اولین مرکز نیکوکاری کانون‌های مساجد البرز راه‌اندازی می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با اشاره به اهمیت مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه گفت: اولین مرکز نیکوکاری کانون‌های مساجد البرز راه‌اندازی می‌شود.

اولین مرکز نیکوکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از راه‌اندازی اولین مرکز نیکوکاری کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز خبرداد و گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با رویکرد کمک‌های مؤمنانه و توجه به محرومان و نیازمندان در چند ماهه اخیر فعالیت‌های شاخصی داشته است.

وی افزود: کمک‌های مؤمنانه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در قالب تولید و توزیع ماسک و ضدعفونی‌کردن معابر و مکان‌های عمومی با همت نیروهای کانونی و پایگاه بسیج انجام می‌شود.

شکری تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز نیکوکاری کانون‌های مساجد البرز یک حرکت خیرخواهانه و هدفمند در جهت احیای سنت خیردوستی و همیاری مومنانه است.

وی در پایان اظهار کرد: برنامه‌ریزی منسجم، هدفمند و آگاهانه در جهت شناسایی محلات محروم شهری و روستایی و رسیدگی به نیازمندان منطقه از برنامه‌های مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری امامان مسجد است که در کنار راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha