کاهش ساعت کار دستگاه‌های اداری سمنان
کد خبر: 3911657
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

کاهش ساعت کار دستگاه‌های اداری سمنان

معاون اداره‌کل روابط عمومی استانداری سمنان از کاهش ساعت کار دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش دمای هوا، کاهش مصرف برق در دستور کار قرار دارد.

کاهش ساعت کار دستگاه‌های اداری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت‌الله یحیایی، معاون اداره‌کل روابط عمومی این اداره عصر روز گذشته، 30 تیرماه با اشاره به اعلام کارشناسان سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا از ابتدای هفته جاری در اکثر نقاط کشور و هم‌زمانی آن با افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و شمالی کشور گفت: در این شرایط شاهد افزایش بار شبکه و میزان استفاده از وسایل سرمایشی خواهیم بود و برای همکاری با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این طرح از سه‌شنبه، ۳۱ تیرماه به مدت دو هفته اجرا می‌شود، افزود: ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت 7:30 تا 13:30 است.

معاون اداره‌کل روابط عمومی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه عموم مردم استان باید برای حفظ دستاوردهای مهم وزارت نیرو در انجام برنامه هفدهمین سال بدون خاموشی گسترده مشارکت و همراهی داشته باشند، متذکر شد: صرفه‌جویی در مصرف و استفاده بهینه از وسایل برقی و به‌ویژه وسایل سرمایشی در دستور کار آحاد مردم قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha