بازگشایی مساجد در رواندا و کاهش تدابیر پیشگیرانه کرونایی
کد خبر: 3911748
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

بازگشایی مساجد در رواندا و کاهش تدابیر پیشگیرانه کرونایی

دولت رواندا در راستای برنامه کاهش تدابیر پیشگیرانه برای مبارزه با کرونا، اجازه بازگشایی مساجد این کشور را صادر کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از «الاخباریه»، دولت کشور آفریقایی رواندا اعلام کرد که در چارچوب برنامه دولت در جهت کاهش تدابیر پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس کرونا، اجازه بازگشایی مساجد در تمام کشور صادر می‌شود. این مجوز به شرط رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک خواهد بود.
 
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی(واس) در این باره نوشت که دولت رواندا در ماه ژوئن گذشته تدابیر جدیدی را برای کاهش محدودیت‌ها در خصوص مناسبت‌های دینی اتخاذ کرد، از جمله اینکه برای مراسم عروسی و تشییع جنازه اجازه حضور تعداد محدودی را داده است.
 
بر اساس این گزارش، در اول ژوئن دولت رواندا درباره کاهش تدابیر پیشگیرانه اطلاعیه‌ای صادر کرد و بر اساس آن، شرکت‌های عمومی و خصوصی اجازه پیدا کردند که کار خود را با کارگران اصلی این شرکت‌ها از سر بگیرند اما سایر کارگران باید به صورت دورکاری کار خود را انجام دهند.
 
بنا بر آخرین آمار کرونا در سراسر جهان، تعداد مبتلایان به کرونا در کشور آفریقایی رواندا تا کنون 1629 نفر ثبت شده است که تا روز گذشته 5 نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند و 838 نفر از این بیماری بهبود یافته‌اند.
انتهای پیام
captcha