آغاز به کار رادیو بین‌المللی «صوت‌الإمام حسین(ع)» در کربلا
کد خبر: 3912298
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

آغاز به کار رادیو بین‌المللی «صوت‌الإمام حسین(ع)» در کربلا

بخش رسانه آستان مقدس حسینی از آغاز به کار رادیو بین‌المللی «صوت‌الإمام حسین(ع)» از نخستین روز ماه ذی‌الحجه خبر داد.

آغاز به کار رادیو بین المللی «صوت الإمام حسین (ع)» در کربلابه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان امام حسین(ع)، «علی الشبر» رئیس بخش رسانه در آستان مقدس حسینی در این باره تصریح کرد: رادیو بین‌المللی «صوت‌الإمام حسین(ع)» از اول ذی‌الحجه (اول مردادماه) کار خود را آغاز کرده و برنامه‌های آن از طریق اینترنت برای همه کشورهای جهان پخش می‌شود.

وی افزود: کار این رادیو زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) از طریق پخش برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و فکری و همچنین پخش مداحی‌های ویژه آل البیت(ع) است.

در همین رابطه «یاسر الطالقانی»، مدیر مؤسسه امام حسین(ع)، با بیان اینکه رادیو بین‌المللی «صوت‌الإمام حسین(ع)» با تلاش‌های بسیار در پایگاه رسمی آستان مقدس حسینی راه‌اندازی شد، توضیح داد: در سایت رسمی آستان مقدس حسینی یک آیکون قرار داده شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آن به راحتی به رادیو گوش دهند.

از سوی دیگر «حسن الفتال» مدیر این رادیوی بین‌المللی تصریح کرد: رادیو بین‌المللی «صوت‌الإمام حسین(ع)» بازتابی از صدای امام حسین(ع) است تا بتواند با قدرت حق، باطل را از بین ببرد و ما برای بیان مضامین و مفاهیم نهضت امام حسین(ع) تلاش خواهیم کرد. 

وی در ادامه بیان کرد: پخش سخنرانی‌ها و مجالس حسینی، مرثیه‌سرایی و سرودهایی که رشادت‌های امام حسین(ع) و یارانشان را به تصویر می‌کشد و هر آنچه به نهضت مبارک حسینی‌(ع) مربوط می‌شود، در دستور کار این رادیو قرار دارد.

انتهای پیام
captcha