نمایشگاه بین‌المللی غدیر خم مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3906173
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
از سوی آستان مقدس حسینی؛

نمایشگاه بین‌المللی غدیر خم مجازی برگزار می‌شود

بخش فعالیت‌های عمومی آستان مقدس حسینی در کربلا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‎المللی سالانه «غدیر خم» با همکاری واحد اهل بیت (علیهم‌السلام) وابسته به بنیاد «البدور المنیره»(ماه‌های تابان) در 18 مرداد مصادف با عید غدیر و به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، «علی كاظم سلطان»، مسئول بخش فعاليت‌هاى عمومى آستان مقدس حسينى، با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نمایشگاه غدیر خم در فضای بین‌الحرمین کربلای معلا برگزار می‌شد، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاه از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

 وی تأکید کرد: در صورتی که ویروس همه‌گیر کرونا قبل از تاریخ نمایشگاه پایان یابد، این نمایشگاه مانند سال‌های گذشته در بین‌الحرمین برگزار خواهد شد.

علی کاظم افزود: ارسال دو اثر نقاشی با موضوع واقعه غدیر خم و ولایت و حب اهل بیت(علیهم السلام) شرط شرکت در این نمایشگاه است و این نقاشی‌ها باید ۱۰ روز قبل از تاریخ برپایی نمایشگاه به دست مجری برگزاری رسیده باشد. هنرمندان شرکت‌کننده نیز باید نمونه‌ای از آثار قبلی خود را ارسال کنند تا از سوی کمیته نظارت بر نمایشگاه ارزیابی شود.

برگزارکنندگان این نمایشگاه اعلام کردند که تاکنون تعداد شرکت‌کنندگان پذیرفته شده ۵۰ نفر از داخل و خارج از عراق بوده‌اند. متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه نیز می‌‌توانند آثار هنری خود را به شماره تلفن‌های واتساپ ۰۰۹۶۵۹۹۶۱۶۹۲۶ به نام «احمد البغلی» و ۰۰۹۶۴۷۷۳۳۰۳۳۵۱ وابسته به بنیاد البدور المنیره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha