دور جدید مسابقه «سه دقیقه با سعدی» از امروز آغاز می‌شود
کد خبر: 3912584
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

دور جدید مسابقه «سه دقیقه با سعدی» از امروز آغاز می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی «سه دقیقه با سعدی» از امروز ۵ مردادماه با محوریت بوستان سعدی به کار خود ادامه می‌دهد.

دور جدید مسابقه «سه دقیقه با سعدی» از امروز آغاز می‌شود/مشارکت بیش از ۵ هزار نفر در تیرماهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، در دور نخست این مسابقه که با محوریت کتاب گلستان سعدی برگزار شد، بیش از ۵۵۰۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۳۰ نفر به عنوان برگزیده دانشجو و ۴ نفر هم به عنوان برگزیده غیردانشجو انتخاب شدند، ضمن اینکه در پایان مسابقه نیز برنده جایزه‌ طلایی تیرماه معرفی شد. در این دوره از مسابقه شرکت‌کنندگانی از کشور‌های ترکیه، عراق، افغانستان و دیگر کشور‌های جهان نیز مشارکت کردند.

دبیرخانه جشنواره دانشجویی کتاب سه‌ دقیقه‌ای «سه‌تاک» اعلام کرد، در پی استقبال چشمگیر دانشجویان از این رویداد، این دبیرخانه تصمیم گرفته است اجرای دور جدید این مسابقه را از امروز با محوریت بوستان سعدی آغاز می‌کند.

در دور جدید این مسابقه، دانشجویان سراسر کشور می‌توانند هر روز با مطالعه اشعاری از بوستان، در این رویداد شرکت کرده و با پاسخ به سؤال مطرح‌شده به صورت روزانه و ماهانه جوایزی را به قید قرعه دریافت کنند.

دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه باید از پنجم مردادماه به صفحه اینستاگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی https://instagram.com/isba.ir و کانال پیام‌رسان این سازمان به نشانی https://t.me/isbair مراجعه کنند.

در این مسابقه هر روز اشعاری از بوستان سعدی به همراه یک سؤال از آن بارگذاری خواهد شد و شرکت‌کنندگان از ساعت ۱۰ صبح هر روز به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند تا پاسخ خود را ارسال کنند. ارسال پاسخ در صفحه اینستاگرامی از طریق دایرکت و در فضای تلگرام از طریق نشانی https://t.me/isba۱۳۸۰ انجام می‌شود.

دور جدید مسابقه «سه دقیقه با سعدی» از امروز آغاز می‌شود/مشارکت بیش از ۵ هزار نفر در تیرماه

این مسابقه به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری بنیاد سعدی، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و سازمانی قرآنی دانشگاهیان کشور تا پایان مردادماه اجرا می‌شود و جوایز روزانه این مسابقه ۵۰ هزار تومان بن خرید کتاب و جایزه طلایی ماهانه ۲۰۰ هزار تومان نقدی خواهد بود. اعلام برندگان نیز از طریق صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

همچنین برای شرکت‌کنندگان غیردانشجو نیز جایزه هفتگی ۵۰ هزار تومان بن خرید کتاب تدارک دیده شده است. 

این مسابقه بخش ویژه جشنواره دانشجویی کتاب سه ‌دقیقه‌ای (سه تاک) است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره دانشجویی سه‌تاک به شماره ۶۶۹۷۱۱۸۴ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha