کد خبر: 3912596
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

ترویج فرهنگ ازدواج با پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی

پویش ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی از اول مردادماه، راه‌اندازی شده و تا روز دهم این ماه، ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس آمارها از هر 100 ایرانی 35 نفر بازی‌های دیجیتال انجام می‌دهند که 26 درصد این جمعیت در رده سنی 20 تا 34 سال هستند. یعنی جمعیتی کاملاً جوان که در عین اینکه طرفدار پروپا قرص و حرفه‌ای بازی‌های موبایلی هستند، اما دغدغه‌های خاص سن جوانی مثل ازدواج را هم دارند، از این رو، ایده پویش ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی شکل گرفت.

دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق صنعت بازی، در تصمیمی مشترک ایده‌ای را برای ایجاد کمپین ترویجی و تبلیغاتی جهت توسعه فرهنگ ازدواج در ایران مطرح کردند و طی تفاهم‌نامه مشترکی که بین این دو نهاد در سال 98 به امضا رسید، قرار شد این کمپین به مناسبت هفته ازدواج طراحی و اجرا شود.

این اتفاق افتاد و این پویش از اول مرداد همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و شروع هفته ملی ازدواج، از طریق بیش از 10 بازی موبایلی پرمخاطب ایرانی شروع شده و تا 10 مرداد ادامه دارد.

بر این اساس، محصولات فرهنگی با موضوع ازدواج که توسط دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان حمایت شده است، در خلال بازی‌های موبایلی پر مخاطب پخش خواهند شد که برای تماشای کامل ویدیو به صفحه آپارات و اکانت اینستاگرام دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به نشانی (javanan.barnamehrizi) منتقل خواهید شد.

این پویش شامل بازی‌های پر مخاطبی مانند آمیرزا، کوییز آو کینگز، گشت پلیس2، فندق، گلمراد، سماور، سفره چی، GT-DragRacing، کلماتیک، شهزاد، Color Crush، هی تاکسی،Daberna و منچرز می‌شود.

انتهای پیام
captcha