خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم مهم‌ترین اصل در نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3912750
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم مهم‌ترین اصل در نظام جمهوری اسلامی است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و تلاش برای کسب رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین اصل و معیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم مهم‌ترین اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، پنجم مردادماه، در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید حوزه قضایی بخش انگوت، فلسفه وجودی منصب و پست را خدمت به نظام دانست و اظهار کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و تلاش برای کسب رضایتمندی مردم مهم‌ترین اصل و معیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما مکلف هستیم بر حول و محور این اصل حرکت کنیم.
وی حفظ امنیت، احقاق حق، تظلم خواهی را از مهمترین رسالت‌های قوه قضائیه برشمرد و افزود: مسلما تحقق این امر در سایه انسجام، همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها بیش از پیش محقق می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل، به لزوم تقویت استفاده از خدمات الکترونیک قضایی، توجه جدی به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف، اهتمام به حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی به‌منظور رونق تولید و اشتغال در منطقه و نیز لزوم اجرای قانون حد نگار به‌منظور کاهش اختلافات مربوط به اراضی تاکید کرد.
عتباتی گفت: اگر عدالت در جامعه نهادینه شود، مسلماً تاثیرگذاری آن در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز نمود پیدا خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تقویت سامانه‌های نظارتی و تقویت عوامل انسانی به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز در راستای رونق اشتغال از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بر لزوم ارتقاء امنیت و استمرار و تداوم مبارزه جدی و قاطعانه با مواد مخدر و مشروبات الکلی تأکید کرد: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با هرگونه مظاهر فساد در حوزه‌های مختلف به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام
captcha