تالیف ۱۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در لرستان
کد خبر: 3912796
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

تالیف ۱۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در لرستان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: ۱۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در لرستان تألیف شده و این در حالی‌است که لرستان در حوزه پشتیبانی جنگ مؤثر بوده و بار‌ها بمباران شده است.

تالیف ۱۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، یک‎شنبه، پنجم مرداد در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره ملی شش هزار و ۳۰۰ شهید لرستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهارکرد: کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان بهانه خوبی است تا به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان مظلوم بپردازیم و فرصت مناسبی برای انجام کار‌های عقب‌افتاده است.

وی افزود: یادی می‌کنم از شهدای عملیات مرصاد که الحق اگر نبودند رزمندگان شجاع و لشکر همیشه پیروز ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) به این پیروزی شیرین و به یاد ماندنی نمی‌رسیدیم.

رشیدی بیان کرد: فقط ۱۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در لرستان تألیف شده و این در حالی‌است که لرستان در حوزه پشتیبانی جنگ مؤثر بوده و بار‌ها بمباران شده است.

وی با بیان این‌که دوندگی برای شهدا موجب افتخار است، متذکر شد: تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان باید اولویت اصلی ما باشد این در حالی‌است که ما نیازمند محتواسازی در حوزه دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان ابراز امیدواری کرد همه دستگاه‌های اجرایی علاوه‌بر وظایف ذاتی که برعهده دارند در رابطه‌با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در خورشأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان لرستان در دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن، برگزار کنیم.

رشیدی اضافه کرد: همه مسئولان به‌ویژه مسئولان فرهنگی باید تلاش کنند ارزش‌های دفاع مقدس را نسل به نسل منتقل کنند تا بتوانیم خلا‌های موجود را پُر کنیم.

انتهای پیام
captcha