دسیسه‌های پایان عمر مبارک پیامبر(ص) در «کتاب مخفی»
کد خبر: 3912860
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

دسیسه‌های پایان عمر مبارک پیامبر(ص) در «کتاب مخفی»

رمان جدید پورولی با موضوع چالش‌برانگیز جانشینی پس از پیامبر(ص) و دسیسه‌های پایان عمر مبارک ایشان، به کتابفروشی‌ها رسید.

دسیسه‌های پایان عمر مبارک پیامبر در «کتاب مخفی»به گزارش ایکنا؛ مجید پورولی کلشتری برای به تصویر کشیدن فضای پساغدیر و نقشه‌های هولناک منافقان برای اسلام بعد از پیامبر(ص)، رمان جدید خود را در انتشارات جمکران به زیر چاپ برد.

اطلاع از واقعه نقشه شوم ترور پیامبر(ص) و تصمیم برای سانسور شدید غدیرخم، چالش‌هایی است که قهرمان ایرانی داستان با آن روبرو می‌شود.

در بخشی از کتاب آمده است: «این را بار‌ها گفته‌‏ام و خندیده‌‏اید؛ علی بشر نیست، او از ما جداست، با ما یکی نیست. چشمان او پشت دیوار‌ها و در‌ها و درون سینه‏‌ها را می‏‌بیند. دستان او کوه را مثل پیاله‌‏ای سفالین جا به جا می‏‌کند. زبان او بُرنده و گزنده و اعجاب‌‏آور است. شیر را می‏‌ترساند و فولاد را نرم می‏‌کند. علی بشر نیست. یتیمان عرب دوستش دارند و پهلوانان عرب از او می‏‌هراسند. این‏ها قصه نیست، خالد.

من جنگاوری علی را دیده‌‏ام. من رجز خواندن او را شنیده‏‌ام. من درباره جنگ خونین او با اجنه شنیده‌‏ام. من نه از خود علی، که از باد چرخش ذوالفقارش می‏‌ترسم، آری؛ دشمن او هستم و مرگ او را منتظرم. اما این ‏گونه نیست که محمد(ص) بمیرد و تو در میدان‏گاه برقصی و علی تماشا کند. هنوز چرخ اول رقصت تمام نشده، زنان و کودکانت بر خاک قبرت نشسته‌‏اند و برایت قرآن می‏‌خوانند!»

دسیسه‌های پایان عمر مبارک پیامبر در «کتاب مخفی»

یادآور می‌شود، «کتاب مخفی» در قطع رقعی و در ۱۰۸ صفحه از امروز در دسترس رمان‌خوان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha