حزب‌الله: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ ما باشند
کد خبر: 3912993
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

حزب‌الله: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ ما باشند

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن رد ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهید و زخمی شدن رزمندگان مقاومت در عملیات گلوله‌باران صهونیست‌ها، اعلام کرد که چنین ادعایی به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که همه ادعاهای رسانه‌‌های صهیونیستی در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین، بی‌پایه و اساس است.

حزب‌الله لبنان همچنین ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهید و زخمی شدن رزمندگان مقاومت در عملیات گلوله‌باران صهونیست‌ها را رد و اعلام کرد که چنین ادعاهایی درست نیست.

در این بیانیه همچنین تأکید شده که رژیم صهیونیستی با مطرح کردن این ادعاها سعی می‌‌کند پیروزهای دروغین را برای خود رقم بزند.

حزب‌الله گفت که پاسخ مقاومت به شهادت رزمنده حزب‌الله (علی محسن) در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به حومه فرودگاه دمشق قطعی خواهد بود و صهیونیست‌ها باید منتظر پاسخ ما به جنایاتشان باشند.

حزب‌الله همچنین تهدید کرد که مقاومت در قبال حملات توپخانه‌ای امروز نظامیان اسرائیلی به روستای «الهباریه» و هدف قرار دادن خانه یکی از شهروندان لبنانی سکوت نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha