کتابخانه سیل‌زده پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3913020
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

کتابخانه سیل‌زده پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان این‌که در جریان سیل سال گذشته خساراتی به کتابخانه شماره ۲ پلدختر وارد شد، گفت: باتوجه به قول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه شماره ۲ پلدختر تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کتابخانه سیل‌زده پلدختر به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان امروز، هفتم مرداد در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به قول مساعد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دستگاه متولی و مجری پروژه، کتابخانه در دست ساخت شماره ۲ پلدختر، در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اخیراً برای بررسی مشکلات کتابداران کتابخانه‌های در حال فعالیت و همچنین پروژه در دست اجرا و کتابخانه شماره ۲ پلدختر در این شهرستان حضور پیدا کردیم و در دیدار با نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مسئولان مربوطه رایزنی‌های لازم، با بیان مشکلات در این حوزه انجام شد تا بتوان مسیر رفع آن‌را هموارتر کرد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: علاوه‌بر تحریم‌ها، سال گذشته مشکلات سیل نیز به‌ویژه در شهرستان پلدختر برای پیشبرد پروژه‌ها مشکلاتی را به‌وجود آورد به همین دلیل احساس می‌شود باید نسبت به مردم پل‌دختر توجه بیشتری صورت گیرد و حق آن‌ها ادا شود.

وی با بیان این‌که باید در مسیر رفع مشکلات کتابخانه‌ها در پلدختر گام‌های اساسی برداشته شود، عنوان کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های لرستان به‌عنوان بهره‌بردار کتابخانه درجه ۲ پلدختر و اداره ارشاد اسلامی متولی و مجری این پروژه‌هاست، اما سعی شده فراتر از وظایف محوله و مربوطه در راستای رفع مشکلات و پیشبرد پروژه بحث اختصاص اعتبار آن پیگیری شود.

طهماسبی با بیان این‌که در جریان سیل سال گذشته خساراتی به کتابخانه شماره ۲ پلدختر وارد شد و اعتبارات خوبی برای آن اختصاص یافت و درصدی از کارهای پیمانکار، عملیاتی و کارهای تأسیساتی انجام شد، گفت: امسال نیز بیش‌از یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و باتوجه به قول مجری پروژه یعنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه شماره ۲ پلدختر تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل کتابخانه می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان با تحویل پروژه کتابخانه شماره ۲ پلدختر به اداره کتابخانه‌های عمومی بلافاصله نسبت به تجهیز آن به نیروی انسانی و امکانات اقدام می‌شود، اظهارکرد: تجهیز کتابخانه شماره ۲ پلدختر در دستور کار است و در این راستا هماهنگی‌ها و رایزنی‌های لازم با تهران انجام شده و سعی می‌شود پس‌از تحویل پروژه بلافاصله تجهیز و افتتاح شود.

انتهای پیام
captcha