برگزاری وبینار «ابراهیم(ع)، پدر ادیان توحیدی» در آستانه عید قربان
کد خبر: 3913039
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

برگزاری وبینار «ابراهیم(ع)، پدر ادیان توحیدی» در آستانه عید قربان

سومین وبینار «ابراهیم(ع)، پدر ادیان توحیدی» به زبان عربی با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جامعة المصطفی(ص) العالمیة و 3 نهاد دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا بنابر اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در وبینار «ابراهیم(ع)، پدر ادیان توحیدی،» که به زبان عربی برگزار می‌شود، 7 نفر از کارشناسان مسلمان و مسیحی از ایران و عراق به سخنرانی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام علی خیاط، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛ حجت‌الاسلام سیدحامد علم‌الهدی، نماینده مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار، مدیر گروه فقه و اصول بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، از جمله این کارشناسان هستند.

همچنین آرش آبایی، پژوهشگر کلیمی؛ توماس میرم، اسقف اعظم خلیفه‌‎گری کلدانی، آشوری و کاتولیک ارومیه؛ جوتیار نریمان، پژوهشگر فلسفه و عرفان اسلامی از عراق و حبیب عابدی، پژوهشگر و سرپرست انجمن صابئین مندایی ایران، از دیگر سخنرانان این وبینار هستند.

این وبینار روز چهارشنبه، 8 مرداد (29 جولای) ساعت 13:30 به وقت ایران با مدیریت اجرایی حجت‌الاسلام محمدامیر طباطبایی و مدیریت علمی حجت‌الاسلام مجید خاموشی برگزار می‌شود.

کلیسای شرق آشوری، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و آستان قدس رضوی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در برگزاری این وبینار همکاری می‌کنند.

علاقه‌مندان برای مشاهده این وبینار به نشانی اینترنتی webinar.razavi.ir/interfaithdialogue مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha