اجرای برنامه قصه‌گویی قصص قرآنی و واقعه غدیرخم در لرستان
کد خبر: 3913094
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

اجرای برنامه قصه‌گویی قصص قرآنی و واقعه غدیرخم در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان معرفی کتاب‌هایی با موضوع زندگی امام علی(ع) و واقعه غدیرخم را از برنامه‌های کانون پرورش فکری لرستان در دهه ولایت ذکر کرد و گفت: قصه‌گویی قصص قرآنی و واقعه غدیرخم را در دهه ولایت و امامت خواهیم داشت.

بمحمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامی‌داشت اعیاد قربان و غدیر در تشریح برنامه‌های کانون لرستان در دهه ولایت و امامت، گفت: برگزاری مسابقات مختلف و همچنین قصه‌گویی مجازی با موضوع امامت و ولایت را داریم.

وی معرفی کتاب‌هایی با موضوع آشنایی با زندگی امام علی(ع) و واقعه غدیرخم را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در دهه ولایت و امامت ذکر کرد و ادامه داد: همچنین قصه‌گویی قصص قرآنی و واقعه غدیرخم را در دهه ولایت و امامت خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در ادامه با اشاره به اجرای ۱۰ فعالیت تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری، گفت: ۹۱ کارگاه مجازی داریم و بر اساس ظرفیتی که ما داریم هر گونه فعالیت فرهنگی و هنری را می‌توانیم برگزار کنیم.

مسابقه نقاشی غدیر ویژه کودکان

همچنین وجیهه ابوالحسنی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مسابقه نقاشی با هدف تبیین و تشریح واقعه غدیر ویژه کودکان و نوجوانان الیگودرزی در آستانه عید ولایت خبرداد و افزود: این مسابقه نقاشی در قالب نقاشی، فیلم و صوت است و والدین و بزرگ‌ترها می‌توانند با بیان واقعه غدیر به زبان کودکانه برای فرزندان، نقاشی، فیلم و صوت کودکان خود را از این واقعه برای مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان الیگودرز ارسال کنند .

انتهای پیام
captcha