اعلام فراخوان اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 3913420
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

اعلام فراخوان اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، از صدور مجوز و آغاز فراخوان اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

اعلام فراخوان اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، نهم مردادماه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حماسه اربعین حسینی، از برگزاری همایش ملی اربعین با عنوان اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی برای اولین بار در کشور توسط دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این همایش با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در پنج محور حوزه دین و فرهنگ، حوزه ادبیات، حوزه سیاست و نظام بین الملل، حوزه اجتماعی و هنری برگزار می‌شود.
وی کمیته علمی این همایش را رکن و اساس آن دانست و خاطرنشان کرد: به توفیق الهی ۴۸ نفر از اساتید برجسته و نخبگان کشوری عضو این کمیته بوده که بالغ بر ۲۰ نفر آن‌ها استاد تمام هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی با اعلام اینکه این همایش اولین همایش ملی ثبت شده در ISC است و ارزش و اهمیت فراوانی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد، تصریح کرد: از تمامی اساتید، نخبگان، حوزویان، پژوهشگران و دانشگاهیان جهت شرکت در این همایش ملی دعوت می‌گردد.
وی با تشریح نحوه برگزاری این همایش اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود این همایش در ۱۵ مهرماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و درمانی همزمان به صورت حضوری و مجازی با پخش زنده و آنلاین از فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha