قاری تانزانیایی برنده مسابقات قرآن دانشگاه «قاسمیه» امارات شد
کد خبر: 3913793
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

قاری تانزانیایی برنده مسابقات قرآن دانشگاه «قاسمیه» امارات شد

«حمزه ابوبکر صالح»، قاری تانزانیایی، رتبه نخست مسابقات مجازی تلاوت قرآن دانشگاه «قاسمیه» شهر «شارجه» امارات موسوم به مسابقات «مرتل القاسمیه» را کسب کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «sharjah24.ae»، این مسابقات با مشارکت 100 دانشجو از دانشکده‌های مختلف دانشگاه «قاسمیه» شهر شارجه برگزار شد که در نهایت حمزه ابوبکر صالح، دانشجوی دانشکده قرآن کریم این دانشگاه موفق به رتبه نخست شد.

این مسابقات با هدف گزینش استعدادها در زمینه تلاوت قرآن و با هدف تشویق دانشجویان به حفظ و قرائت کلام وحی و حسن ترتیل برگزار شد و «عبدالله بسام عجاج» از لبنان و «وتون بونیاکو» از کوزوو که هر دو از دانشکده قرآن دانشگاه قاسمیه شارجه بودند، توانستند حائز رتبه‌های دوم و سوم شوند.

کمیته ارزشیابی متسابقین متشکل از احمد فتحی محمد، استادیار دانشکده قرآن دانشگاه قاسمیه و شیخ اسامه الصافی، از داوران قرآنی سرشناس امارات بود.

این مسابقات به همت دانشکده قرآن دانشگاه «قاسمیه» شارجه با همکاری اداره روابط عمومی این دانشگاه و از طریق ارتباط تصویری با شرکت‌کنندگان برگزار شد و رشاد محمد سالم، مدیر دانشگاه و عبدالکریم عثمان، مدیر دانشکده قرآن دانشگاه «قاسمیه» شارجه و شمار زیادی از اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان از ببینندگان این مسابقه بودند. 

قاری تانزانیایی برنده مسابقات قرآن دانشگاه «قاسمیه» امارات شد

انتهای پیام
captcha