اعلام فراخوان جشنواره «روح مقاومت» در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3913914
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

اعلام فراخوان جشنواره «روح مقاومت» در سیستان‌وبلوچستان

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جشنواره «روح مقاومت» با محوریت بازخوانی وصیت‌نامه شهدا در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی پودینه، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جشنواره «روح مقاومت» است که در آن وصیت‌نامه شهدا در قالب‌های متنوع بازخوانی و منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این جشنواره بین‌المللی ترویج روحیه مقاومت است و فرصتی را فراهم می‌کند تا جوانان ضمن مطالعه وصیت‌نامه شهدای دیروز و امروز، با شخصیت این بزرگواران که گنجینه‌های معنوی جامعه هستند و روحیه سلحشوری آنان آشنا شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارند تا آثار خود در قالب دل‌نوشته، خاطره‌نویسی، عکس، صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی و عکس‌نوشت از وصیت‌نامه شهدا را از طریق فضای مجازی به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

وی افزود: «قرآن و عترت در وصیت‌نامه شهدا»، «امام، مرجعیت و علما در وصیت‌نامه شهدا»، «دفاع از وطن و اسلام در وصیت‌نامه شهدا»، «قدس و فلسطین مظهر مقاومت»، «نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت» و «مسجد در وصیت‌نامه شهدا» موضوعات این رویداد فرهنگی و هنری را تشکیل می‌دهد.

پودینه با بیان اینکه ۴۰ کمک هزینه سفر به مشهد، هر کدام به ارزش یک میلیون تومان و ۱۱۰ هدیه به آثار برتر به ارزش ۵۰۰ هزار تومان از جمله جوایز بخش ملی این جشنواره است، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد بین‌المللی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه «بچه‌های مسجد» مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha