بازدید رایگان اهالی رسانه از رصدخانه شهری تهران
کد خبر: 3913979
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
به‌مناسبت روز خبرنگار انجام می‌شود؛

بازدید رایگان اهالی رسانه از رصدخانه شهری تهران

سازمان فاوای شهرداری تهران، به مناسبت روز خبرنگار، به مدت یک هفته امکان بازدید از رصدخانه شهری تهران را برای اصحاب رسانه فراهم کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری تهران، امکان بازدید و آشنایی با رصدخانه تخصصی شهر تهران به مدت یک هفته کاری از یکشنبه 19 تا 23 مردادماه، برای خبرنگاران و تمامی اصحاب رسانه، با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی و در گروه‌های حداکثر ۱۰ نفره فراهم شده است.

گفتنی است رصدخانه شهری تهران در برج میلاد قرار دارد و امکان رصد داده‌های شهری را بر روی ماکت شهر تهران به صورت بصری و هوشمند فراهم می‌کند. برای مثال در این مرکز علاوه بر مشاهده داده‌های تصویری در ویدئو وال بزرگ موجود در سالن رصدخانه و پنجره‌های دیجیتال، امکان نمایش نقشه‌های موضوعی و متغیر از ترافیک روزانه تهران، جمعیت پایتخت به تفکیک مناطق و تحلیل‌های آماری از دلایل تغییر جمعیت در طول زمان، مستنداتی از وضعیت سلامت و اماکن فرهنگی مثل سینما‌ها و فرهنگسرا‌ها و بسیاری موضوعات دیگر موجود است. همچنین بخش جذابی به عنوان تاریخچه شهر تهران و گسترش مرز آن از سال ۱۲۷۰ تا کنون، بر روی ماکت قابل مشاهده است.

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید و یا با شماره ۸۴۱۶۹۰۰۴ تماس گیرید.
انتهای پیام
captcha