توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در میان نیازمندان همزمان با عید غدیر
کد خبر: 3914138
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
به همت کانون‌های مساجد همدان در عید غدیر؛

توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در میان نیازمندان همزمان با عید غدیر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند به همت خیران و اعضای کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در میان نیازمندان همزمان با عید غدیرحمیدرضا ناهیدی فرد،مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های دهه امامت و ولایت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان همدان در فضای مجازی برگزار می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: امسال سالروز شهادت شهید محسن حججی مقارن با روز عید غدیر است و کانون فرهنگی، هنری شهدای نظام آباد شهرستان درگزین به همین مناسبت، از برگزیدگان مسابقه پیامکی کتابخوانی غدیر تجلیل به عمل می‌آید.
وی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند به همت خیران و اعضای کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.
ناهیدی فرد ادامه داد: نورافشانی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، مسابقه ولایت در غدیر، ختم صلوات و هدیه ثواب آن به پیشگاه امیرالمؤمنین(ع) و مسابقه شعر خوانی و قصه‌گویی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه امامت و ولایت است.
وی گفت: اجرای گروه‌های سرود فعال کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان، برگزاری مسابقه دل‌نوشته، آذین‌بندی سردرب مساجد، برگزاری جشن ویژه کودکان با رعایت دستورالعمل بهداشتی در کنار نماز جماعت بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت عید غدیر است.

انتهای پیام
captcha