برگزاری مسابقه پیامکی غدیر در البرز
کد خبر: 3914170
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

برگزاری مسابقه پیامکی غدیر در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز گفت: همزمان با ایام دهه ولایت مسابقه پیامکی غدیر و مسابقه نقاشی ویژه کودکان در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه پیامکی غدیر در البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: از عید قربان تا عید غدیر با نام «دهه امامت و ولایت» نامگذاری شده که ویژه برنامه‌هایی متناسب با این ایام و با رعایت پروتکل‌های اجتماعی و بهداشتی در سطح کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم‌های «دهه ولایت و امامت» با دعای عرفه عید قربان آغاز و تا عید غدیر ادامه می‌یابد، افزود: این ایام فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن آثار و برکات مقام ولایت به اقشار مختلف جامعه است.
این مسئول گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های دهه امامت و ولایت کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر البرز در فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد البرز، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند به همت خیران و اعضای کانون های مساجد، اجرای نورافشانی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، مسابقه ولایت در غدیر، ختم صلوات و هدیه ثواب آن به پیشگاه امیرالمؤمنین(ع) و مسابقه شعرخوانی و قصه‌گویی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه امامت و ولایت است.
این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه دل‌نوشته و آذین‌بندی سردر مساجد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت عید غدیر است، افزود: راه‌اندازی کاروان توزیع کتاب ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، توجه به خانواده شهدا و سادات در قالب طرح سه‌‌شنبه‌های تکریم و افتتاح اولین مرکز نیکوکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسب این دهه در البرز اجرا می‌شود.
شکری در پایان تولید محتوا از مفاد کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» با استفاده از توان و ظرفیت سامانه فهما و ارسال مطالب تولیدی در بستر فضای مجازی برای اعضای فعال کانون‌های مساجد استان را یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این ایام ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha