معنویت؛ مؤلفه برترساز آجا در برابر نیروهای نظامی سایر کشورها
کد خبر: 3914195
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

معنویت؛ مؤلفه برترساز آجا در برابر نیروهای نظامی سایر کشورها

جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نداجا گفت: یکی از مؤلفه‌های اساسی قدرت در یگان‌های نظامی به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران، مؤلفه برترساز است که سازمان عقیدتی ـ سیاسی آجا با برگزاری مسابقات قرآن گام مؤثری در تقویت این مؤلفه برداشته است.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم، جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های اساسی قدرت در یگان‌های نظامی به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران، مؤلفه برترساز است. این مؤلفه شاید در نیروهای نظامی سایر کشورها وجود نداشته باشد و آن معنویاتی است که بین کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی افزود: سازمان عقیدتی ـ سیاسی آجا در راستای ارتقای مؤلفه برترساز، اقدامات خوبی داشته و هرساله با برگزاری مسابقات قرآن، گامی مؤثر در این زمینه برداشته است. امروز نیز چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و دانشجویان ناجا و همچنین بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواد‌ه‌ها در چهار رشته حفظ، اذان، قرائت و تحقیق و ترتیل با حضور 200 نفر از کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی مستقر در بندرعباس برگزار شد.

جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نداجا تصریح کرد: این مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا با حضور داوران بین‌المللی در همه مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم در همه رده‌ها و رشته‌ها در سطح آجا با سایر نیروها به رقابت می‌پردازند.

مقدم گفت: آنچه امروز ما در ایران اسلامی داریم از قرآن است و برگزاری مسابقات قرآن و محافل انس با قرآن موجب افزایش سطح معنوی کارکنان و خانواده‌های آنان می‌شود. امیدواریم کارکنان نیروی دریایی ارتش و خانواده‌هایشان با بهره‌گیری از قرآن بتوانند در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

انتهای پیام
captcha