افتتاح مرکز نیکوکاری «امام حسن مجتبی(ع)» در طرقبه + عکس
کد خبر: 3914223
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

افتتاح مرکز نیکوکاری «امام حسن مجتبی(ع)» در طرقبه + عکس

مرکز نیکوکاری و کارآفرینی «امام حسن مجتبی(ع)» به‌عنوان ششمین مرکز نیکوکاری شهرستان طرقبه شاندیز همزمان با دهه ولایت علوی در مسجد چهارده معصوم(ع)، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مرکز نیکوکاری و کارآفرینی «امام حسن مجتبی(ع)» به‌عنوان ششمین مرکز نیکوکاری شهرستان طرقبه شاندیز طی مراسمی همزمان با ایام دهه ولایت علوی با حضور فرماندار، رؤسای ادارات و جمعی از مسئولان این شهرستان در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک فرهنگیان، افتتاح شد.

محمد قلیچی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: این مرکز با استناد به اساسنامه کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و احسان افتتاح شد. مراکز نیکوکاری از جهت اینکه مردمی هستند، بحث شناسایی نیازمندان و دسترسی سریع و راحت نیازمندان و خیرین به این مراکز راحت‌تر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری، بازوان اجرایی کمیته امداد هستند که فی سبیل‌الله از معتمدین، خیرین، بسیج، روحانیت، گروهای جهادی محلات با محوریت مساجد در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان و محرومان در حوزه توانمندسازی خانواده فعالیت می‌کنند.


اهدای ۲۰۰ سبد معیشتی به نیازمندان


همزمان با افتتاحیه مرکز نیکوکاری و کارآفرینی «امام حسن مجتبی(ع)» در شهر طرقبه و در راستای اجرای دومین گام از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، ۲۰۰ سبد کالای معیشتی به نیازمندان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در سطح شهر و روستاهای بخش طرقبه، اهدا شد.

این تعداد سبد کالای معیشتی به همراه گوشت گوسفند قربانی به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال با همکاری این مرکز نیکوکاری و بسیج برادران طرقبه تهیه، بسته بندی و بین نیازمندان توزیع  شد.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha