رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری‌های محرم اجرایی می‌شود
کد خبر: 3914248
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری‌های محرم اجرایی می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به رهنمود‌های مقام معظم رهبری لبیک گفتند و فرمایشات ایشان در خصوص عزاداری‌های محرم را اجرایی می‌کنند.

رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری‌های محرم اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، 13 مردادماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به رهنمود‌های مقام معظم رهبری لبیک گفتند و فرمایشات ایشان در خصوص عزاداری‌های محرم را اجرایی می‌کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد به عنوان دلسوختگان عاشورای حسینی و عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در خصوص شیوه‌های عزاداری و سوگواری ماه محرم منویات مقام معظم رهبری را اجرایی خواهند کرد.
وی افزود: عباس وار با تمام دل و جان اطاعت از امر ولایت را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم و در عزاداری‌ها و برنامه‌های ماه محرم از تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا تبعیت خواهیم کرد.
سقاء خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز عید سعید قربان بر آن تاکید کردند، فعالان کانون‌های مساجد برنامه‌های عزاداری و سوگواری‌ها را بر اساس ضوابط تعیین شده از ستاد مقابله با کرونا تعیین خواهد کرد.
وی گفت: نباید برنامه‌های ماه محرم دستاویزی برای توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب باشد و از امر ولایت تبعیت خواهیم کرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: تبعیت از ولایت یکی از افتخار‌ات فعالان کانون‌های مساجد است که در طول مقاطع حساس انقلاب از خود نشان داده اند.

انتهای پیام
captcha