برگزاری مسابقه «نشانه‌های آفتاب» در کردستان
کد خبر: 3914393
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

برگزاری مسابقه «نشانه‌های آفتاب» در کردستان

رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «نشانه‌های آفتاب» در لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: کتاب «نشانه‌های آفتاب» اثر هادی غلامرضایی به پنچ آیه قرآن در رابطه با ولایت امیرالمومنین علی(ع) پرداخته و مهم‌ترین پرسش‌ها و چالش‌ها در این زمینه را پاسخ داده است.

حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در راستای آشنایی خانواده‌ها با این ایام گرانقدر و ترویج فرهنگ معنویت در پایگاه شهید نصرت‌زاد سنندج ویژه برنامه‌های مختلفی را طراحی و اجرایی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «نشانه‌های آفتاب» در لشکر 28 پیاده کردستان افزود: کتاب «نشانه‌های آفتاب» اثر هادی غلامرضایی، به پنچ آیه‌ قرآن که در رابطه با ولایت امیرالمومنین علی(ع) پرداخته و مهم‌ترین پرسش‌ها و چالش‌ها در این زمینه را پاسخگویی کرده است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28پیاده کردستان بیان کرد: نسخه PDF کتاب نشانه‌های آفتاب در اختیار علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرار گرفته است و شرکت‌کنندگان تا ششم شهریور ماه فرصت دارند که پاسخ سؤالات را ارسال کنند.

وی از برگزاری مسابقه از خطبه‌های نهج‌البلاغه به مناسبت عید غدیر خبر داد و عنوان کرد: در قالب این مسابقه خطبه‌ی ۵۳ نهج‌البلاغه ویژه کارکنان، خطبه‌ی غدیر ویژه خانواده‌ها،حکمت‌ها ویژه فرزندان‌ کارکنان لشکر 28 پیاده کردستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبداللهی با اشاره به طراحی و تدوین مسابقات فرهنگی دیگر ویژه این ایام عنوان کرد: مسابقه نقاشی و شعرخوانی با موضوع غدیر ویژه فرزندان یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت این ایام بوده که موجب آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ غدیر خواهد شد.

وی به اجرای طرح هر خانه یک مسجد در این ایام خبر داد و یادآور شد: در تمام برنامه‌های گرامیداشت این ایام سخنرانی اعزه روحانی به موضوع غدیر و ولایت امام علی(ع) اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha