ورود به عرصه‌های نوین وقف از جمله ضروریات امروز است
کد خبر: 3914554
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

ورود به عرصه‌های نوین وقف از جمله ضروریات امروز است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه در دنیای کنونی ایجاد موقوفات جدید نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر است، افزود: ورود به عرصه‌های نوین وقف از جمله ضروریات امروز است.

ورود به عرصه‌های نوین وقف از جمله ضروریات امروز استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین ستوده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۱۴ مردادماه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور نمایندگان استان و حمایت از عملکرد در حوزه موقوفات و امامزادگان، گفت: باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد و البته مردم به مجلس و قوه قضاییه امید بستند.
وی با بیان اینکه در دنیای کنونی ایجاد موقوفات جدید نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است، افزود: ورود به عرصه‌های نوین وقف از جمله ضروریات امروز است و باید بر اساس نیاز روز و با توجه به تغییر در سبک زندگی نوع موقوفات نیز به روزرسانی شوند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: همه مدیون انقلاب و حاج قاسم‌ها هستیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اگر عملکرد ضعیفی داشته باشیم به پای اسلام و انقلاب نوشته می‌شود، اظهار کرد: خدمت به انقلاب و اسلام سعادت بزرگی است.
وی با تاکید بر این که ۲۴ ساعته در خدمت مردم و امامزادگان هستم، گفت: مشکلات و موانع را احصا کنید تا نمایندگان، صدای شما برای رساندن پیام به مسئولان بالادست باشند.
منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم اظهار کرد: از اینکه وقف و موقوفات بستری برای توسعه و پیشرفت اردبیل بشوند استقبال و حمایت می‌کنم.
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه مردم اردبیل مانند همه مردم شریف ایران توجه ویژه‌ای به بحث وقف دارند، گفت: در خصوص وضعیت موقوفات و آثار برکات و خدماتی که عاید مردم شده، برای مردم روشنگری شود.

انتهای پیام
captcha