اهدای ۱۷۰ راس دام سبک به نیازمندان توسط عشایر استان اردبیل
کد خبر: 3914846
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

اهدای ۱۷۰ راس دام سبک به نیازمندان توسط عشایر استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: عشایر نیکوکار استان اردبیل ۱۷۰ راس دام سبک را به مناسبت «عید سعید قربان» به خانوار تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند.

اهدای ۱۷۰ راس دام سبک به نیازمندان توسط عشایر استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، 15 مردادماه، در جلسه شورای مدیران با اشاره به اینکه عشایر خیر استان اردبیل در «عید سعید قربان» ۱۷۰ راس دام سبک به خانوار تحت حمایت این نهاد اهدا کرده‌اند، گفت: عشایر نیکوکار با مراجعه به دفاتر و مراکزنیکوکاری در سطح استان اردبیل، گوشت‌های قربانی خود را برای توزیع در بین مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اهدا کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه عشایر خیر همواره برای دستگیری از نیازمندان با کمیته امداد همکاری گسترده دارند، بیان کرد: به همت عشایر غیور استان اردبیل گام‌های بسیار مؤثری برای رفع نیاز‌های ضروری محرومان و مستضعفان جامعه برداشته شده است.
دشتی ضمن قدردانی از کمک‌های مردم خیر و عشایر نیکوکار استان اردبیل، اظهار کرد: عشایر استان اردبیل در نیکوکاری زبانزد هستند که بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز‌های مددجویان را تامین کند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه آشنایی بیش از حد عشایر نیکوکار با فرامین دینی و قرآنی موجب شده است همواره در کار‌های خیر پیشقدم باشند، تصریح کرد: دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات محرومان یکی از بزرگترین لذت‌های معنوی در دنیا است که عشایر غیور استان اردبیل علاوه بر این مهم، در امر ترویج فرهنگ انفاق و احسان نیز فعالیت‌های بیشماری را به انجام رسانیده‌اند.
وی با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، بیان کرد: شماره کارت واریزی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نیز در اختیار مردم خیر استان اردبیل قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت نمایند.

انتهای پیام
captcha