توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توسط اداره امور قرآنی کرمانشاه
کد خبر: 3915028
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توسط اداره امور قرآنی کرمانشاه

اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در قالب طرح مواسات و در دومین مرحله از اجرای طرح بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در دومین مرحله از طرح مواسات بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توسط اداره امور قرآنی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این امر در لبیک به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص دستگیری از طبقات ضعیف و متوسط جامعه که به لحاظ معیشتی در ایام کرونا ضربه خورده‌اند انجام گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: خدمت مؤمنانه و نهضت تعاون باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این ایام و از ابتدای کرونا می‌بینیم که تمامی اقشار در این مسیر پای کار بوده‌اند و آنچه در توان داشته برای یاری به همنوع در طبق اخلاص تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده با همکاری مؤسسات و ظرفیت‌های مردمی انجام شده و در بین نیازمندان در آستانه عید غدیر توزیع شد.

وی در پایان تصریح کرد: نمی‌توان رقمی برای کمک‌های یاد شده بیان کرد چرا که ارزش این کار با مقیاس پول سنجیده نمی‌شود و نشان از همت والای مؤمنان در این زمینه است.

انتهای پیام
captcha