انتخاب معاون جهاددانشگاهی سمنان به عنوان جهادگر نمونه کشوری
کد خبر: 3915131
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

انتخاب معاون جهاددانشگاهی سمنان به عنوان جهادگر نمونه کشوری

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان جهادگر نمونه کشوری انتخاب شد.

انتخاب معاون جهاددانشگاهی سمنان به عنوان جهادگر نمونه کشوری

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، 15 مرداد در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و تقدیر از جهادگران نمونه‌ کشوری، علی منصفی راد، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان به عنوان جهادگر نمونه کشوری تجلیل و از جهادگر بازنشسته استان سمنان نیز تقدیر شد.

در این مراسم که از طریق استودیوی مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی و با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس این نهاد و معاونان جهاددانشگاهی در محل استودیو به‌ صورت مجازی و ارتباط زنده با واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شد، از 34 جهادگر نمونه‌ کشوری تقدیر شد.

در این مراسم حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به نمایندگی از رئیس جهاددانشگاهی کشور لوح تقدیر جهادگر نمونه کشوری در استان سمنان را اهداء کرد.

در بخشی از حکم رئیس جهاددانشگاهی کشور آمده است: جهادگر نمونه، جناب آقای علی منصفی راد، به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و ارج نهادن به شایستگان عرصه جهاد علمی – فن‌آوری و فرهنگ جهادی، از تلاش‌های بی‌دریغ جنابعالی در مسیر تحقق آرمان‌های این نهاد انقلابی قدردانی نموده، لوح تقدیر جهادگر نمونه به جنابعالی اهدا می‌گردد.

همچنین در این مراسم از حسین قدیر، جهادگر بازنشسته جهاددانشگاهی استان سمنان نیز با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha