توزیع 200 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3915266
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

توزیع 200 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در آذربایجان‌شرقی

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تهیه و توزیع 200 هزار پرس غذای گرم در شهرستان‌های مختلف استان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

توزیع 200 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی تبلیغات استان، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز، 17 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، 200 هزار پرس غذای گرم در شهرهای مختلف استان تهیه و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد،بیش از ۲۵ هزار پرس مربوط به شهر تبریز بوده و پخت این غذاها نیز به عهده هیات‌های مذهبی شهرها گذاشته شده است تا در شب عید غدیر توزیع شوند.

حجت‌الاسلام شعبانی، مناطق محروم شهرها را در اولویت پخش این غذاها عنوان کرده و گفت: این تعداد غذا در مناطق محروم و در شهر تبریز نیز در مناطق حاشیه نشین شهر توزیع خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، اجرای این طرح را در راستای پویش عید همدلی و کمک مومنانه دانست و افزود: در ایام محرم و صفر نیز هیات‌های حسینی در استان با ادامه این پویش، نذورات مردمی را برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و دیگر افراد نیازمند جامعه اختصاص خواهند داد.

انتهای پیام
captcha