قدردان زحمات خبرنگاران حوزه قرآن و معارف اسلامی هستیم
کد خبر: 3915293
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
ایزدی بیان کرد:

قدردان زحمات خبرنگاران حوزه قرآن و معارف اسلامی هستیم

دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: قدردان زحمات خبرنگاران حوزه قرآن و معارف اسلامی هستیم و امید داریم در جهت پیشبرد اهداف جامعه قرآنی بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش ایکنا؛ مجتبی ایزدی، دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا و مدیر شبکه رادیویی قرآن با انتشار پیامی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را به تمام اهالی رسانه به‌ویژه خبرنگاران قرآنی تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

17 مرداد، روز شهادت شهید صارمی به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است. این روز ارزشمند یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

خبرنگاران، قشر فرهیخته‌ای هستند که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام‌رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم هستند.

از این رو یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به‌ ویژه شهید محمود صارمی را گرامی می‌داریم و از تلاش خبرنگاران حوزه قرآن و معارف اسلامی قدردانی می‌کنیم و امید داریم در جهت پیشبرد اهداف جامعه قرآنی بیش از پیش تلاش شود.

و من الله توفیق

مجتبی ایزدی

دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا»

انتهای پیام
captcha