برگزیدگان مسابقه استعدادیابی قرائت قرآن در شوش معرفی شدند
کد خبر: 3915367
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

برگزیدگان مسابقه استعدادیابی قرائت قرآن در شوش معرفی شدند

سومین دوره مسابقات استعدادیابی قرائت قرآن «نور ولایت» به مناسبت عید سعید غدیر از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش برگزار شد.

شوش

علی حمزه، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقه استعدادیابی قرائت قرآن کریم نور ولایت گفت: سومین دوره مسابقات موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش با عنوان نور ولایت ویژه پسران زیر ۱۶ سال شهرستان شوش در دو مرحله مقدماتی و نهایی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برگزار شد.

وی افزود: مرحله نخست این مسابقه ۱۲ مردادماه به صورت مجازی و با استقبال خوب علاقه‌مندان به قرآن کریم از شهرها و روستاهای مختلف شهرستان اجرا شد.

حمزه با تأکید بر اینکه ۱۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند، اظهار کرد: مسابقات به صورت حضوری و در رشته‌های قرائت تقلیدی استاد منشاوی و استاد عبدالباسط با محوریت آیات تبلیغ و اکمال با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش بیان کرد: سیدعلی موسویان، جابر لطیفی و  کاظمی داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند. همچنین مسابقات با حضور خانواده‌های شرکت‌کنندگان همراه بود و در پایان از برگزيدگان اين مسابقه با اهدای لوح تقدير و جوايز تجليل شد.

اسامی نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به شرح زیر است:

رشته تقلیدی استاد منشاوی

سید علیرضا نجاتیان رتبه اول
مهدی منصوری رتبه دوم
علی چنانی رتبه سوم
سید محمد فاضلی رتبه عالی
امین خزعلی رتبه عالی
حسین جنادله رتبه عالی

رشته تقلیدی استاد عبدالباسط

مصطفی محمدی رتبه اول
سید حیدر موسوی رتبه دوم
حامد حجازی رتبه سوم
امین طهماسبی رتبه عالی

انتهای پیام
captcha