انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
کد خبر: 3915532
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

انواع مختلفی از یخچال وجود دارد که نوعروسان باید یکی از آنها را انتخاب کنند. از آن جمله می توان به یخچال های دوقلو، ساید بای ساید، یخچال فریزر، یخچال های چهار درب اشاره کرد. در زمان خرید این محصول باید به حجم آشپزخانه و هزینه موجود توجه داشت.

به گزارش ایکنا، از یک فروشگاه لوازم خانگی چه انتظاری می‌توان داشت؟ قطعاً وقتی پایتان را در یک فروشگاه بزرگ لوازم خانگی می‌گذارید، انتظارتان این است که همه‌چیز داشته باشد؛ از نمکدان گرفته تا یخچال و فریزر!

خرید وسایل جهیزیه و آشپزخانه

در بین وسایل مختلف جهیزیه عروس خرید لوازم برقی مهم ترین بخش کار محسوب می شود که در ادامه یک به یک توضیح داده می شود.

انواع مختلفی از یخچال وجود دارد که نوعروسان باید یکی از آنها را انتخاب کنند. از آن جمله می توان به یخچال های دوقلو، ساید بای ساید، یخچال فریزر، یخچال های چهار درب اشاره کرد. در زمان خرید این محصول باید به حجم آشپزخانه و هزینه موجود توجه داشت.

اجاق گازها به صورت رومیزی و ایستاده تولید می شوند. برخی از این اجاق گازها به صورت یک پارچه با فر در بازار عرضه می شوند و دارای زمانبندی های الکترونیکی هستند. برخی از مدل های اجاق گاز نیز قابلیت استفاده به عنوان کمد وسایل فلزی آشپزخانه را دارند.

ماشین ظرفشویی و ماشین لباس شویی نیز جایگاه ویژه ای در لیست جهیزیه عروس دارند و کاربرد آنها باعث می شود خانم های خانه دار کمتر برای شستشوی ظروف و لباس ها وقت بگذارند.

تلویزیون و سایر وسایل صوتی و تصویری امروزه از لوازم برقی اجتناب ناپذیر در هر خانه ای هستند و افراد برای ساعت های زیادی با این وسایل خود را سرگرم می کنند. امروزه اکثرا از تلویزیون های صفحه تخت LED در خانه ها استفاده می شود.

برای خرید جارو برقی انتخاب یک مدل متناسب با ارگونومی بدن و با قدرت بالا مهم است. جارو برقی ها معمولا قابلیت تنظیم در چند سرعت مختلف مکش را دارند.

از لوازم برقی دیگر در جهیزیه عروس می توان به کباب پز، ساندویچ ساز، آب میوه گیری، دستگاه چرخ گوشت، مخلوط کن و ... اشاره کرد. خرید چرخ خیاطی برای خانم هایی که می خواهند کارهای خیاطی منزل را خودشان انجام دهند ضروری است و در غیر این صورت می توانند از خرید آن چشم پوشی کنند. پنکه برای خانه هایی که کولر ندارند یکی از لوازم مورد نیاز محسوب می شود.

بهترین فروشگاه لوازم خانگی

فروشگاه آنلاین لیروفا دقیقاً همان تصوری است که شما از یک فروشگاه بزرگ و جامع لوازم خانگی دارید. ما در لیروفا تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا هرچه که یک خانه نیاز دارد را فراهم کنیم. به‌قول معروف، مجموعۀ کاملی از جهاز خانه را می‌توانید از لیروفا تهیه و خرید کنید. حتی لیست کامل لوازم جهیزیه را می‌توانید در فروشگاه لیروفا ببینید و طبق آن به خرید اثاث خانۀ خود مشغول شوید.

همۀ محصول‌هایی که در فروشگاه آنلاین لیروفا می‌بینید، اصل هستند و ضمانت اصالت کالا دارند. دغدغۀ اصلی ما در لیروفا، ارائۀ محصول مرغوب و باکیفیت به مشتریان‌مان است. ما به رضایت مشریانمان اعتقاد داریم.

انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

در بخش مجلۀ لوازم خانگی لیروفا، می‌توانید مطالب راهنمای تهیۀ لوازم خانگی را بخوانید تا انتخاب بهتر و مناسب‌تری برای آن داشته باشید. حتی اگر به هر دلیلی نتوانستید آن چیزی که می‌خواهید را خریداری کنید، امکان بازگشت و مرجوعی سریع کالا در فروشگاه آنلاین لوازم خانگی لیروفا برای شما فراهم است.

پشتیبانی ما در تمام ساعت‌های شبانه‌روز، پاسخگوی سوال و مشکل‌های شما هستند تا خرید بی‌دردسر و آسانی را تجربه کنید.

 هر کالایی که از لیروفا خریداری می‌‌کنید، در بسته‌بندی‌های مناسب و با ویژگی تحویل اکسپرس تا درب منزل شما حمل می‌شود. پس از دریافت محصولی که از ما خریداری کردید، می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن هم استفاده کنید.

ارسال سرویس آشپزخانه محصولات که از ما خریداری می‌کنید و خدماتی که پس از آن به شما ارائه می‌شود، کاملاً رایگان است.

فروشگاه لیروفا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن است. می‌توانید برای کسب اعتماد بر روی نماد ما کلیک کنید.

چطور به ما اعتماد کنید؟

حتماً نماد الکترونیکی فروشگاه لیروفا را دیده‌اید. وقتی که روی این نماد کلیک می‌کنید، وارد صفحۀ معتبری از وزارت صنعت و معدن می‌شوید که اطلاعات مربوط به فروشگاه لیروفا را در آن نمایش می‌دهد.

شما هم میتوانید همین امروز با مراجعه به سایت لیروفا از مزایای ارسال رایگان و تخفیفهای ویژه برای خرید لوازم خانگی و آشپزخانه بهره ببرید.

انتهای پیام
captcha