بازدید مدیر شبکه قرآن از پشت صحنه طرح ملی، قرآنی 1454
کد خبر: 3915647
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

بازدید مدیر شبکه قرآن از پشت صحنه طرح ملی، قرآنی 1454

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از محل استودیوی طرح ملی، قرآنی 1454 بازدید و با عوامل برنامه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ضمن حضور در محل استودیوی طرح ملی، قرآنی 1454 و تشکر از عوامل برنامه که در این شرایط سخت کرونایی تلاش می‌کنند، گفت: تغییر رویکرد این طرح ملی با محوریت خانواده و تأکید بر مفاهیم قرآنی در این مورد با استقبال مخاطبان مواجه شده است.
شیخ‌اکبری در ادامه بیان کرد: در این دوره از طرح ملی، قرآنی 1454، موضوعات و مفاهیم قرآنی با ادبیات نمایشی بیان شد و قطعاً کارهای نمایشی اثرگذاری بیشتری دارند.

مدیر شبکه قران و معارف سیما همچنین، از بخش‌های مختلف برنامه و بخش گفت‌وگوی خانواده که یکی از روش‌های جدید استخراج اصول تربیتی در بین خانواده‌ها است بازدید کرد و بخش مسابقه بیان قرآنی را بخش جذاب و از ابتکارات این دوره برشمرد.

طرح ملی، قرآنی بشارت 1454 کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که در فصل تابستان برای مخاطبان تلویزیون در نظر گرفته شده است و از 31 خردادماه آغاز شده و تا 31 مردادماه نیز ادامه دارد.

یادآور می‌شود، شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله رادیو قرآن و شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش و افق از جمله همراهان شبکه قرآن و معارف سیما در این طرح تابستانی هستند.

انتهای پیام
captcha